Firma hilzinger
V současné době dochází k transformaci společnosti PFT. Od 1. 1. 2025 budeme vystupovat pod značkou hilzinger s.r.o. Nově Vám nabídneme kompletní portfolio produktů skupiny hilzinger a ještě větší jistotu silného hráče na evropském trhu.
Přibližně polovinu produkce prodáváme na domácím trhu v regionech našich poboček a polovinu na evropských trzích, převážně v Německu, Švýcarsku a Rakousku.
Od svého vzniku s naším stálým týmem každý den usilujeme o to, aby naše výrobky měly nejlepší kvalitu. Zpracováváme výhradně německé PVC profily značky Profine/Kömmerling a hliníkové profily značky SCHÜCO, doplněné celou řadou značkových komponentů a špičkového kování a povrchových úprav fólií, laků a lazur zajišťujících velmi nadstandardní životnost našich výrobků.
Poskytujeme poradenství a osobní přístup ve fázi plánování, spolehlivost a profesionalitu při realizaci zakázky a konečně i 100% jistotu v případě potřeby záručního, či pozáručního servisu.
Ještě jste nečetli kroniku firmy hilzinger?
Nyní k dostání i v češtině!
Od svého založení v roce 1946 se firma hilzinger během posledních desetiletí rozrostla do rozměrů nadnárodního koncernu a stala se jednou z nejúspěšnějších v oblasti výroby oken a dveří. Firma hilzinger má v Německu 22 poboček, ve Francii 14 a v České republice 8. Kromě toho spolupracuje s více než 1000 partnerskými podniky. Kumulovaný obrat v roce 2021 činil 235 milionů euro.
Sepsání kroniky, v níž jsou zdokumentovány kroky rozvoje, bylo velkým přáním Helmuta Hilzingera. Kronika byla vydána v roce 2021 při příležitosti 75. výročí firmy a 70. narozenin Helmuta Hilzingera. Na 170 stránkách kroniky si můžete přečíst celou řadu zajímavých příběhů – o rodině Hilzinger, o založení firmy v roce 1946, o skromných začátcích malého sklenářství a o expanzi firmy do dnešní podoby.
Kronika obsahuje informace o jednotlivých pobočkách i o sportu - velkém koníčku Helmuta Hilzingera, který se jako vášnivý házenkář aktivně zapojoval do dění klubu ve Willstättu a dovedl ho až do 1. ligy.
Bylo to v roce 1972: „Ve dne v noci se mladý Helmut trápil myšlenkou: Má malé sklenářství šanci na přežití? Je výroba dřevěných oken ještě rentabilní? Jeden z jeho konkurentů investoval do drahého dřevoobráběcího stroje. Helmutovi bylo hned jasné: Teď to můžeme zabalit. Malá dílna s tradičními postupy nemůže konkurovat efektivitě těchto moderních výdobytků.“
Máte-li zájem o zaslání kroniky, kontaktujte nás na info@hilzinger.cz.